024 Geschiedenis 2022

Nijmeegs erfgoedevenement van 8 tot en met 16 oktober 2022

Een initiatief van het Valkhofkwartier en 024 Geschiedenis tijdens de maand van de Geschiedenis georganiseerd door Stichting Vlegel.
Kom dagelijks genieten van een cultureel theatercafé in de Nicolaaskapel met diverse presentaties, muziek en pitches uit het culturele erfgoedveld gecombineerd met Nijmeegse horeca hotspots.
Speciale gast tijdens deze dagen is de YouTube literair performer Floris leest.

In de weekenden is er nóg meer te doen: kinderspelen, rondleidingen, sport en muziek in het park. Tussen 8 en 16 oktober maak je zo op een leuke, inspirerende en verrassende manier kennis met de cultuur en geschiedenis van Nijmegen.
Tijd Nicolaaskapel alle dagen: 17.00 – 22.00 uur.
Tijd Valkhofpark in het weekend: 12.00 – 18.00 uur, Valkhofpark en dan verder in de Nicolaaskapel
Realisatie door: De Valkhofvereniging, Stichting Vlegel, Kwartiermakers Valkhofkwartier. In samenwerking met leden van het Valkhofkwartier, deelnemers 024 Geschiedenis en het Huis voor de Binnenstad.